сряда, 25 октомври 2017 г.

Моето несъвършено съвършенство


Мое несъвършено съвършенство, обичам те! Обичам те точно такава, каквато си! Обичам те, когато ти се карам в магазина, че пипаш всичко! Обичам те, когато сновеш без посока из стаята. Обичам те, когато ме прекъсваш, докато говоря с някого. Обичам те, когато си намираш причина да се върнеш още веднъж, и още веднъж, и още веднъж на училищната врата, а аз бързам за работа. Обичам те, когато искаш да ме гушнеш, макар и ръцете ми да са омазани с олио. Обичам те, когато ме викаш да видя какво си нарисувала на всяка 7-ма секунда… Обичам те дори и когато казваш, че е трябвало да си вземем по-добро дете... макар сърцето ми да се свива, че съм те накарала да се чувстваш виновна и недостатъчно добра... Обичам те! Мое несъвършено съвършенство!...


Благодаря Ви, че бяхте с мен! Споделете статията с приятелите си! А тук съм приготвила още някои интересни неща за Вас:


Отказвам се от живота
на възрастен
Имам един приятел
Всички майки са героини


Няма коментари:

Публикуване на коментар