понеделник, 23 октомври 2017 г.

Благословен да си, мое мило братче!

Бях почти на 3 годинки. Нямам кой знае колко спомени от тогава, но помня много ясно, как с тате стояхме в двора на болницата, мама махаше щастлива от един прозорец на четвъртия етаж и викаше: "Момче е, Камъче (така наричаше тя тате)! Син имаш!"

За детската ми главица емоцията на тате е била трудно уловима. Не си я и спомням. Само знам, че се чудех, защо не мога да гушна малкото бебе веднага... А беше само за гушкане. Едни дебели, червендалести бузки придаваха на личицето му идеална кръгла форма... ядеше като за последно всеки път... А как се смееше захласнато!

Веднъж, като беше на 3 пък така ме захапа, че ми скъса пуловера...

Обичаше да разсмива мен и Цъфи, докато играехме на улицата...

Всичко правехме заедно.... кога с бой, кога в смях...

Спомням си и когато нашите донесоха скицата на новия ни апартамент, чийто стоеж все някога щеше да започне, как се криехме нощем под завивките и планирахме как ще си направим там скривалище... И в същия този апартамент пубертетските нощи, моите и неговите, прекарвахме в дълги разговори...

След години той беше там, в най-кошмарните ми моменти... хокаше ме, говореше ми и прегръщаше... опората ми, приземителя ми, моето братле....

После замина далеч... стана мъж... съпруг... баща... И остана тук... ето тук, в дясно... дето все тупти...

Днес пълни 40! И прилича във всичко на татко... Но повече на себе си!

Вики, обичам те от онзи ден в двора на болницата и завинаги! 

Благословен да си, мое мило братче!

Автор: Роси Недялкова


Благодаря Ви, че бяхте с мен! Споделете статията с приятелите си! А тук съм приготвила още някои интересни неща за Вас:


Октомври:
Просто ми се плаче...
Добрите отношения
ни правят по-щастливи
и по-здрави
Д-р Neal Kassell,
основател на
Focused Ultrasound Foundation

Няма коментари:

Публикуване на коментар