неделя, 28 май 2017 г.

Имам един приятел


Той е искрен, нежен и мълчалив. Откакто го познавам знам, че мога да му кажа всичко. Все едно, че винаги съм го познавала. Разбирате ли, като част от мен.

Когато бъркам, той не ме щади. Когато се радвам, той е щастлив. Когато имам нужда от съвет, налага се сама да си го искам – той никога не настоява сам да го даде. Не държи на своето, дори когато е прав.

Често се случва да не говори много. Само прегръща. Друг път разказва за себе си и какво би направил той в подобна ситуация.

А когато ми е най-трудно, когато нямам сили, когато сълзите не спират и нямам никакво желание да търся Бога, той хваща ръцете ми и свежда глава в молитва.

Това е моят приятел – човекът, който е с мен във всеки момент от живота!

Бях прочела една „шеговита” обява в един вестник, която гласеше горе-долу така: „Джон и Мери ще сключат брак идната неделя. Тази сватба ще бъде логичния завършек на едно дългогодишно приятелство.” Не знам дали вие смятате това за логично, аз не съм го изживяла. Искрено вярвам и се надявам нашето приятелство да няма завършек – нито логичен, нито нелогичен.

Защото аз имам един истински приятел, на когото мога да кажа всичко. Да се облегна, когато съм слаба и с когото да полетя, когато съм щастлива.

Човекът, с когото осъществявам мечтите си! 
Моят най-верен приятел!


Благодаря Ви, че бяхте с мен! Тук съм приготвила още няколко интересни статии за Вас:

Добрина равна на живот



Няма коментари:

Публикуване на коментар