сряда, 31 май 2017 г.

Отказвам се от живота на възрастен


С настоящето изявление искам официално да декларирам, че се отказвам да бъда възрастен. Решил съм отново да поема отговорностите на един 8-годишен хлапак.

Искам да отида отново в Макдоналдс и да си мисля, че това е ресторант с четири звезди.

Искам да си играя на лодки в локвите след дъжд и да правя тротоар от камъни.

Искам да мисля, че M & Ms са по-добри от парите, защото стават за ядене.

Искам да продавам лимонада с моите приятели в горещ летен ден.

Искам да се върна във времето, когато животът беше простичък, когато всичко, което знаех беше да различавам цветовете, таблицата за умножение и детските песнички, но не се притеснявах, защото не осъзнавах колко неща не знам и не ме беше грижа за това.

Тогава знаехме единствено да сме блажено щастливи, защото не познавахме житейските тревоги и безпокойства.

Искам да мисля, че светът е справедлив. Че всеки е честен и добър.
Искам да повярвам, че всичко е възможно. Искам да забравя за сложността на живота и отново да се вълнувам от дребни неща.

Искам отново животът ми да е простичък. Не искам повече денят ми да се състои от компютърни повреди, планини от документи, депресиращи новини. Не искам да мисля как ще оцелея, когато дните в месеца са повече от парите ми в банката. Без медицински сметки, клюки и загуба на близки хора.

Искам да вярвам в силата на усмивките, в прегръщането, в благите думи, в истината, в справедливостта, в мечтите, в хората, и да правя ангелчета от сняг.

Искам да играя с моите домашни любимци и вечно да си фантазирам.

Ето чековата ми книжка, ключовете за колата, сметките от кредитните ми карти, данъчни и пенсионни плащания. Официално се оттеглям от живота на възрастен. Ако искате да говорите още за това, първо ще трябва да ме хванете, защото… „Сега е твой ред да гониш!”

Неизвестен автор

Благодаря Ви, че бяхте с мен! Споделете тази статия с приятелите си! А тук съм приготвила още някои интересни неща за Вас:

Тонг – обикновен човек
с необикновено сърце!

Няма коментари:

Публикуване на коментар